torsdag 8. oktober 2009

Flytter butikken

NYE BUTIKK LOKALER!!!!! Vi har flyttet butikken til nye fine lokaler i Storgata 66, på torget. Håper nye og gamle kunder finner veien. Da bildene ble tatt var vi ikke helt ferdige. Skal ta flere bilder å legge ut. Har fått så utrolig mye fint. er vanskelig å gå på jobb nå uten å bruke masse penger. Er så gøy når det kommer en ny årstid, for da kan jeg liksom starte på nytt igjen. Finne fram det som jeg har stappet bort i skuffer og skap, og kjøpe litt nytt. Det som jeg var så glad for å legge vekk i vår, blir så koselig å ta fram igjen. Koser meg skikkelig for tiden med å lage det lunt og koselig rundt meg, mens snøen daler ned fra himmelen.



























1 kommentar:

Kaoskontroll sa...

Åh... det hvite salongbordet skulle fått bli med meg hjem! Bare så synd jeg har sprukket både kjøkken- , snekker- og elektrikerbudsjettet, slik at jeg må avvente store møbelinnkjøp.:(
Men når jeg tar meg en kikk rundt på det som faktisk ER gjort, så var det verdt det! ;)Og så kan jeg jo snike meg innom bloggen din igjen og drømme! :)
God helg!