lørdag 4. september 2010

Søndag en fin dag for nye prosjekter!

Søndag, en dag som er viktig for oss interiørelskere. I dag kan man få gjort masse. Jeg for min del er ferdig med å rydde å vaske i den beboelige delen av huset,. Fikk jo tilogmed et ryddig soverom takket være nib-utfordringen. Nå på morgenkvisten før  min mann står opp; skal jeg surfe litt rundt på bloggene deres og hente litt inspirasjon. Etterhvert skal jeg opp på loftet, som enda....5år siden huset ble bygd.....er uinnredet.
Rom som ikke blir brukt til noe har lett for å fylles med rot. Før jeg starter med noe som helst må disse rommene tømmes:(  Takk og lov for søndager...skulle ønske at vi hadde flere av dem. Sjekk taket i denne stua!!!! Ser dere de sorte flekkene i taket?? Kalles for "heksesot" Noen andre som har blitt plaget av dette???

2 kommentarer:

RamLa sa...

Hei Wenche
Nyyyydeli blogg du har.
Veit du? Når e bodd på Rognan så va e plaga me "sånner" flækka i take... Ka de kjæm a, veit du d?


STOR klæm fra
Ramona <3

SofiesRom sa...

Heisann Ramona.
Takk for hyggelig kommentar:)
Nei, æ veit ikke helt ka det kommer av, men det har visst noe med den miljøvennlige maling å gjør, så heretter bi d god gammeldags maling på oss:)
Har du det bra der nede???