søndag 28. november 2010

1.søndag i advent.

Har pyntet litt på kjøkkenet i helga. Ryddet og vasket i skapene, og pyntet litt med julestæsj. Hadde ikke julegardiner, så jeg lagde noen av kjøkkenhåndklær. Vart greit nok.

Adventstaken som står i vinduet kjøpte jeg på Panduro på City Nord i Bodø. Har sett de ofte i bruk på diverse interiørblogger, så da havnet den fort i handlenettet mitt. Ikke det at jeg trengte en til.



Adventskalenderen, skåret ut av veggplater. Har tenkt å henge julekuler på den etterhvert som barna åpner. 96 pakker skal opp på den, så det blir ikke mye vi blir å se til selve kalenderen.

Mørke bilder tatt på lørdagskvelden.


3 kommentarer:

Et hus i en hage sa...

Så kreativt med de gardinene:)
Jeg er på utkikk etter juleduk, den som ligner på hvitt kjøkkenhåndkle med røde ruter, men finner ingen, typisk!
Ha en fin fin dag!

Magia da Inês sa...

♫°° Querido amigo,

°º♫ Para você em 2011:

° • ♫ " Todos os sonhos realizados...
°º ♫°° ♫♫ Todo o amor esperado...
° ·. •*• ♫ Toda a esperança renovada..."

Bj♥s
Dila °º♫
°º
° ·.

EKTE INTERIØR sa...

Hei Wenche! Jeg ble så glad når du kunne hjelpe meg med det mystiske møbelet i går!! Jeg har linket til din blogg hos meg i dag. Vet ikke hvordan jeg legger inn en link her for å vise deg dessverre...