fredag 24. september 2010

Gelenderet begynner å ta form!

Etter 5år er huset vårt fremdeles ikke helt ferdig. Vi har prioritert å holde på med hobbyen vår på somrene, så da har det gått litt treigt framover kan en si. Men i sommer har mannen fått gjort en del på veranda-gelenderet.  Etterpå skal vi legge grå fliser på dekket.
På bildet var det visst lenge siden plenen var klipt..huff, huff....til neste år ønsker jeg meg kunstgress:)
Søppehus med samme "kinavipp" på taket har mannen  bygd. Flink han er:)

6 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
So fint hus dåke har☺
Godt det er fleire enn oss som brukar tid på å gjere seg ferdig...☺

God helg☺

Klem M♥

Hennes Salong sa...

For et flott hus dere har...vi bygde vårt for 4 år siden, og er heller ikke helt ferdig..:)
Jeg maser om et søppelhus jeg også..kjempefint å bygge det i stil med huset da!
Ha en god helg!:)

Klem fra Maria

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ah, gud for et drømmehus du har!
Her var det bare lekkert du :)

Ha en finfin helg i møte :)

Klem fra Solveig

Anonym sa...

Veldig lekkert gelender og blir litt sånn prikken over i-en til det fine huset. Morsomt at tak-vippen er videreført på det lille huset for søppelkasser:)

Bordet var kjempefint og praktisk også med tanke på lagringsplass.

I vårt hus blir det også prioritert andre ting en oppussing/renovering innimellom. Sånn må det også være for ellers tror jeg ikke gubben orker å snekre mer;)

Ha ei fin helg:)

lilleann sa...

hei hei :) NYDELIG hus dere har og flott interiørmessig innvendig!!!
Liker din stil veldig godt!
Flott blogg som jeg nok kommer å besøke igjen :)
God helg videre!!
Hilsen Lilleann ;)

Camilla`s Castle sa...

hei!
kom over bloggen din i forbifarten, for et nydelig hus dere har!:) Liker stilen!:)
La meg til som følger, så titter innom igjen senere.
Klem camilla