lørdag 11. september 2010

Ny favoritt butikk!!!

I går var vi i Bodø for å sende elstejenta med fly til Tenerife. Hun er så heldig at hun er på sin andre sydentur for sommeren. Hadde hele familien med til Bodø. Ble en koselig dag, med shopping, tur på kafe og besøk på flymuseet.  Ryktene om en interiørbutikk som selger Riviera Maison, gjorde meg ekstra spent på turen. Endelig skal jeg få muligheten til å kjøpe disse utrolige, skjønne og fantastiske produktene. Elsker merket og drar garantert tilbake dit snart:)Kjøpte meg en lampeskjerm, noen latte og esspressokopper.For de som har lyst til å dra dit en tur, så finner du butikken i sjøgata... Ha en super søndag
klem fra Wenche

3 kommentarer:

AnnaJohanna sa...

Ååååå så masse fint det var her, jeg kunne nok lett ha gått amok her ja;-) Tusen takk for tips og ha en strålende søndag!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
Der var eg i sommar når vi var på ferie hos svigerfamilien min i Bodø☺
Kjempemasse fint!!

God søndag☺

Klem M♥

Karna sa...

Lekker butikk, og RM har myyyye fint...her kommer du nok til å kose deg masse...

Jeg har ikke fått pris på å trekke om stolen enda, men det spørs veldig på hva stoff en velger...vil tro ca 3.000,-

Ha en fin uke!